نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'محمدنبی حبیبی' پنج شنبه شب در یادمان طلایه داران آفتاب، بزرگداشت شهدای حزب موتلفه اسلامی گفت: سكوت و سكون و یا فریاد و قیام باید در چارچوب دین و در تبعیت از مرجعیت باشد، وگرنه هیچ توجیه شرعی ندارد.

وی با بیان اینكه هر انقلابی را نمی توانیم متدین بدانیم، خاطرنشان كرد: احزاب و گروه هایی كه در تاریخ انقلاب اسلامی از روحانیت و مرجعیت فاصله گرفته اند به گمراهی رفته و ضدانقلاب شده اند.

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به واقعه ترور منصور از سران رژیم ستمشاهی توسط شهدای حزب موتلفه، تصریح كرد: جنایات و سرسپردگی رژیم سفاك پهلوی، شرایط رعب و وحشت و یاس را بر ایران حكمفرما كرده بود.

وی همچنین تصریح كرد: ترور منصور در حقیقت حركتی جدی برای از میان برداشتن فضای خفقان در آن روزگار و پاسخی به گستاخی های رژیم پهلوی در ارایه لایحه كاپیتولاسیون بود.

حبیبی در پایان عزت و پایداری انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آرمانهای شهدا و امام شهدا را منوط به روحیه ایثار و جهاد و شهادت دانست و گفت: امروز هیچكس از میان مردم و مسوولان برای فداكاری و اهدای خون خود برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید ذره ای به خود شك راه دهد.

شهدای حزب موتلفه اسلامی از اولین شهدای نهضت امام خمینی(ره) هستند كه در اول بهمن ماه سال 1343 مطابق با هفدهم ماه رمضان، در اعتراض به لایحه خفت بار كاپیتولاسیون در عملیاتی به نام بدر، حسنعلی منصور را به هلاكت رساندند.

ك/28146 / 380/ 1917





:: برچسب‌ها: ?? , ???? ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: